czwartek, 6 czerwca 2013

relacja z dnia dziecka




"...A ja patrzę na Ciebie, kiedy Ty słodko śpisz

Wiesz, gdy widzę jak śnisz, wiem że mam po co żyć

Inni gonią karierę, zabijają by żyć

A ja, ja mam Ciebie, cała reszta to nic..."




     Z okazji dnia dzieciaka Miły zapisał całą rodzinę na wycieczkę z turnusu w Jadownikach Mokrych do krakowskiego Zoo :-) Zapisał, i już:-) Mimo więc niesprzyjającej pogody (lało jak z cebra) wszyscy byliśmy obecni:-) Na szczęście, gdy dojechaliśmy na miejsce, przez jakąś godzinkę zwiedzania nie padało. Dla Miłoszka najfajniejsza była jazda autokarem-uparł się że on siedzi z bratem, łapał się siedzenia przed sobą i zabronił się trzymać stwierdzając: "muszę się w końcu usamodzielnić", no i jedzonko, gdy tylko poczuł smażące się przed zoo kiełbaski, nie było odwrotu:-)








Nieoczekiwanie wzięliśmy także udział w konkursie na temat wiedzy o zwierzętach zamieszkujących zoo. 8 pytań i 100% poprawnych odpowiedzi:-) zajęliśmy I miejsce, w nagrodę otrzymując kalendarz i przewodnik po krakowskim Zoo:-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zostaw dobre słówko:-)