czwartek, 2 maja 2013

Dziękujemy!

Serdecznie Dziękujemy Wszystkim, którzy przekazali 1% podatku na rzecz Miłoszka.  Jest to dla nas wprost nieoceniona pomoc, dzięki której Miłoszek może być leczony i rehabilitowany.
Nie wiemy jeszcze ile osób zdecydowało się nam pomóc, ani jaka kwota wpłynie na subkonto Miłoszka z tytułu 1% podatku. Księgowanie trwa zwykle do paźdzernika, ponieważ urzędy skarbowe mają czas na przekazanie środków do końca sierpnia. Jesteśmy jednak bardzo szczęśliwi, bo wiemy, że Miłoszek może liczyć na pomoc tak wielu osób, nie tylko znajomych, ale także zupełnie obcych, którym leży na sercu jego los, którzy chcą pomóc mu w drodze do samodzielności.. Dziękujemy!!

1 komentarz:

  1. Witam, przypadkiem natchnęłam sie w internecie na tego bloga. Piszę pracę magisterską na temat dzieci chorych i niepełnosprawnych i postanowiłam, że zapytam czy nie miałaby Pani ochoty troszkę porozmawiać o swoim synku? Temat jest dla mnie interesujacy ponieważ sama jestem osobą chorą, jednakże zachorowałam będąc już osobą dorosłą, a ciekawi mnie jak z chorobą radzą sobie dzieci, jak to wszystko wygląda w praktyce a nie tylko w książkach. Jeśli zechciałaby Pani odpowiedzieć na kilka pytań bardzo proszę o kontakt.:)
    fionka.14@wp.pl

    Pozdrawiam
    Sylwia.R

    OdpowiedzUsuń

zostaw dobre słówko:-)